Boswandeling en ramen

Ja, dat klinkt als een hele rare combinatie, maar het is allebei hier in huis!

Gisteren was ik namelijk bij de bouwmarkt om verf en andere spullen voor mn pphuis te halen en toen kwam ik deze leuke deurposter tegen. Ik kon hem niet laten liggen!

Dus na een heel kort behangklusje was dit het resultaat:


Erg vrolijk en lekker groen, je zou er overheen willen lopen ;)

Verder ben ik bezig met het maken van kozijnen en ramen voor het huis. Ik ben het bij aan t houden en foto's aan het maken, dus als het af is zal ik hier een workshopje plaatsen. Het is even wat werk, maar het resultaat is wel heel mooi.




Door het lijmen van 3 laagjes op elkaar ontstaat er een mooie uitsparing waar het "glas" in komt te vallen. Ik heb de ramen Monumentengroen geschilderd en de kozijnen worden een wittint. Zodra ik verder ben zal ik weer foto's plaatsen.


Ik geloof dat me nu een ander klusje te wachten staat, volgens mij wil de hond uit:



groetjes Evelien!







1 reacties:

Annemieke zei

Hoi!
Nog maar een keer proberen een reactie te plaatsen.... Wat is je deur leuk geworden zeg, Benz heeft wel zin in een wandelingetje zo te zien!

groetjes,
Annemieke