Miniborduren

Welkom Debby en Jody, leuk dat jullie me de eer hebben gedaan om mijn eerste volgers te worden! Ik hoop dat ik net zoveel moois op mn site kan gaan zetten als jullie, ik ben een fan!

Borduren en handwerken vind ik erg leuk en af en toe maak ik ook iets in 1:12.
Op dit moment ben ik bezig met een serie schilderijtjes. Ik wil het uiteindelijk in mijn huis gaan hangen met wat gedroogde en getekende bloemen allemaal in leuke bijpassende lijstjes. Een hele bloemrijke muur dus ;)

Het eerste geborduurde schilderijtje is af:




Nog een paar te gaan!

Ondertussen ben ik ook druk met het werken aan het huis. Helaas heeft de zaagman van de bouwmarkt schots en scheef gezaagd, dus het is nu vooral veel vijlwerk, maar ik ben ook al begonnen met het uitzagen van ramen. Het begint langzaam een beetje vorm te krijgen en ik geniet er erg van!

groetjes evelien

0 reacties: